Faylife

Alla inlägg den 5 januari 2015

Av Hot Chilli?;) - 5 januari 2015 18:06

Nu är tanden ute och ush vad äckligt... Fick inte dricka elr äta på 2 timmar.. Man hade Lixom blod saliv (Fresh) som man inte ville svälja så gick och spottade hela tiden.. Nu är äntligen the blood borta så kan svälja igen, men tänk er själva att inte kunna svälja på ca 3 timmar. Ganska jobbigt... Ska snart till Tiffany så vi syns då, elr så syns vi imorron XoXo Fay

Random Insperations bilder

Av Hot Chilli?;) - 5 januari 2015 10:14

Gick upp halv 9 imorse för att springa och är hemma nu. Så himla skön start på dagen!

Ush fy ska till tandläkaren senare idag och dra ut en tand... Ska ju få tandställning nån gång i februari och innan det måste jag dra ut 2 tänder:(
Vill ju ha tandställning så att jag får snyggare tänder men är fett sur för att jag inte fick det tidigare. Vem vill Lixom ha tandställning när man är tonåring? Tycker faktiskt inte att mina tänder är så pass fula, vet folk som har MYCKET konstigare tänder än mig och de ska inte få tandställning >:/ .
Sen ska ja förmodligen dra till Tiff och sen får vi se vad vi gör. XoXo Fay

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Fay Chilli

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards