Faylife

Alla inlägg den 1 januari 2015

Av Hot Chilli?;) - 1 januari 2015 22:35

Satt och kollade på gamla bilder på datorn och herregud men minnen. Har både skrattat och gråtit haha. Deet är sjukt att en bild kan väcka så många minnen och känslor. Brukar tycka att jag har väldigt dåligt minne men bilder hjälper till så mycket. Ska börja ta fler bilder, tar för lite.


Imorgon har jag inga planer förutom att skriva klart min uppsats om Romarriket. Det är sjukt tråkigt att skriva men det är väldigt intressant att läsa om. T.ex om staden Pompeji och historien bakom den och om gladiatorspelen. 

Här är två bilder som väcker många minnen:)

Den första är när jag och Lova var på en promenad och så var det typ en tant som trodde vi var tillsammans eller något hahaha  

    xoxo Fay

Av Hot Chilli?;) - 1 januari 2015 15:26

    "

"been trying hard not to get in to trouble, but I got a war in my mind"

Av Hot Chilli?;) - 1 januari 2015 15:11

Hej mina få men fina läsare :) Hoppas att ni har haft en underbar nyårsafton med vänner eller familj :)

Nu är det ett nytt år, nya möjligheter. Skulle vilja skriva att man bara lever en gång med det är inte riktigt den uppfattningen jag har. Men vare sig vilken uppfattning man har på det så ta vara på erat liv, gör något kul, något annorlunda. Vem bryr sig om 100 år?


 En liten obehaglig sak som hände igår elr aa idag egentligen var att när en raket hade smällt i luften så fick jag typ en bit av resterna precis vid ögat. Alltså precis vid ögat har ett märke där nu. Det brände till lite och gjorde väldigt ont. Men alltsså fatta tur att jag inte fick det i ögat, kanske hade varit blind på det ögat nu. Ush fy. Tog inga bilder igår glömde ghelt bort det :( Har bara en usel snapshat bild på mig i min nyårs klänning. Sorry sorry men bättre än inget ;) Vi hörs senare, xoxo Fay  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Fay Chilli

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards