Faylife

Alla inlägg under april 2014

Av Hot Chilli?;) - 29 april 2014 17:05

Okej..alla har snackat om Alovera drycken och om hur "fräsh" och "nyttig" den ska vara. På alla bloggar och överallt på instagram är det massa snack om drycken.Så jag vart tvungen att smaka och.....blä
Den smakar typ söt-tjockt sockervatten med massa klumpar i .Så.himla.äckligt.Och den smakar nt så speciellt nyttigt ,snarare jätte sött fast på ett äckligt sätt. Aja,nu har ja testat iaf.
XoXo Fay

Av Hot Chilli?;) - 20 april 2014 11:18

Hola!Ville bara önska er en glad påsk (var de inte påsk igår?)Aja kanske försent men skit i de;)Jusst nu sitter ja å käkar frulle (bara massa tomater)(knarkar tomater)Heheh..Skrev ju innan att jag kanske inte mådde så jätte bra men idag är jag ultra speedad och skrattar åt allt xD Ska strax iväg till min älskade farmor och sen ska ja inte göra mycket mer idag tror ja..
Här är lite bilder från igår kväll hos farmor<3

Xo Xo Fay ,ha en ljuvlig dag!:)

[Bild]

Av Hot Chilli?;) - 18 april 2014 22:56

Några dagar sen ja bloggade. Så mycket har hänt på så kort tid.Blev helt lycklig av en sak och hela jag verkligen log å strålade av glädje.Så glad har ja inte känt mig på länge(tyvärr)Men dan efter satt jag med tårar som svämma ner från mina kinder.Men som tur var har jag mina underbara vänner som är bäst på att trösta.

Såg att lite folk hade börjat kika in här ,vilket glädjer mig. Men jag bryr mig Lixom inte så mycket om att "bli känd" eller så utan jag har denna bloggen för att kunna skriva ner hur ja mår å känner.Men vill Lixom ändå va privat å inte visa mitt ansikte pga det ja skriver å vill inte att folk jag känner ska typ retas för att man bloggar.

XoXo Fay

Bild från vad ja köpte idag och en fin Beck vi gick förbi :)

Av Hot Chilli?;) - 14 april 2014 09:45

  Är inte gravid och ber så hemsk mycket om ursäkt för att jag skrev det. Det verkade först bara vara kul att skriva men ångrar att jag skrev så.Någon som vet hur man tar bort? Iallafall...Här får du läsa om mina personliga åsikter och personliga historier.Man kan säga att den här bloggen är min dagbok.Någon dag ska jag lägga ut historien om en nära väns död. Men känner inte att jag har kraften till det än.

XoXo Fay


Av Hot Chilli?;) - 14 april 2014 09:26

Hallu,kollade igenom bloggen och det är ju typ inga privata bilder längre!Omg hämskt asså.

Även fast jag älskar att fotaografera ,speciellt med en riktig kamera,så hinner jag inte lägga upp det .*host* (jag orkar inte).Men ska bättra mig så här kommer några bilder från sommar 2012 tror ja..          

Åh,det här väcker så många minnen hos mig. Sommar 2012 var nog den bästa sommaren hitills. Då var allt perfect lixom.Inga beskymmer,nästan.

XoXo Fay

Av Hot Chilli?;) - 13 april 2014 20:00

Hallu,snart påsk ju så vart tvungen att pyssla lite hehhe.Dock blev det inte som jag hade tänkt mig så ja fick "lite" damp å kladda över allt .Men de ser ändå helt okej ut så slängde inte.Glad påsk på er alla= ( typ ingen som läser hahah)
XoXo

Av Hot Chilli?;) - 13 april 2014 19:58

Hallu,snart påsk ju så vart tvungen att pyssla lite hehhe.Dock blev det inte som jag hade tänkt mig så ja fick "lite" damp å kladda över allt .Men de ser ändå helt okej ut så slängde inte.Glad påsk på er alla= ( typ ingen som läser hahah)
XoXo

[Bild]

[Bild]

Av Hot Chilli?;) - 11 april 2014 13:56

Låten jusst nu som spelas sönder i mina öron är;

Presentation


Fay Chilli

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards